mandag 18. november 2013

Nytt kamera !



Da har jeg vært å kjøpt meg nytt kamera!
Mitt Canon speilrefleks trengte en oppatering...
Meningen var jo å kjøpe et mer oppdatert speilrefleks,
men så endte jeg opp med denne lekre lille saken her...Samsung NX300
Med portrettlinse, og makrolinse...
Veske som kan romme all herligheten...
så er jeg klar for mer fotografering...
He he ....
Må bare sette meg litt inn i alt dette nye først...:-)










HoHo...
Det var pakke til meg selv ...
på forskudd....

8 kommentarer:

  1. Gratulerer! Jeg ønsker meg samme modell. Tror det er et godt apparat. Håper nissen er i godlune...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! ja er kjempespent på hvordan det går...nå må jeg bare sette meg inn i alt...og så ta masse bilder .-9

      Slett
  2. Gratulerer med nytt fotoutstyr,,lekkert,,
    Det er så artig og herlig med gaver til seg selv, og det er helt sikkert velfortjent.

    Ha en fin kveld med bruksanvisning og kos, Maritklem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Gleder meg til å sette ordentlig i gang...foreløpig er det på prøvebasis...men utforskning av de forskjellige mulighetene...Bilder kommer etterhvert :-)

      Slett
  3. Dear Kari,
    I congratulate you to your new camera, which looks very interesting! Beautiful design!!!
    I'm looking forward to see the photos of this beauty.
    Wishing you joy and fun!!!
    Have a wonderful day,
    Katrin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tank U Katrin! And I`m so happy with it so far :-) Wish I had much more time to use it, but I will try to take a lot of shots :-) Have a great week!

      Slett
  4. Ojojoj for en lekkerbisk, dette var VIRKELIG et flott kamera - sikker på dette var vel fortjent!
    Forteller du litt om erfaringene dine etter å ha brukt det litt, jeg er ikke på utkikk akkurat nå men en vet jo aldri;)

    Natta til deg, og fortsatt fin uke
    varm klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nå holder jeg på å prøve det ut...er kjempefornøyd så langt :-) Maange muligheter....også mye å sette seg inn i :-) Men gøy er det! Skulle bare hatt mye mer tid til å fotogafere...:-) Klem til deg :-)

      Slett